niedziela, 13 grudnia 2015

Odliczanie

Dzisiejszy dzień jest szczególny, gdyż od tego momentu do świąt Bożego Narodzenia zostało 12 dni. Dlatego jest to dobry czas, by spróbować przewidzieć co nas czeka w najbliższych dwunastu miesiącach. Warto obserwować co się będzie działo w naszym życiu w kolejnych dniach, zapisać swoje spostrzeżenia i porównać je  z wydarzeniami w nowym roku. Ranek to początek miesiąca, popołudnie - środek miesiąca a wieczór to jego trzecia cześć. 
I tak:
dzisiejszy dzień 13 grudnia opisuje styczeń,
14 grudnia to luty,
15 grudnia to marzec,
16 grudnia to kwiecień itd. 

Bierzemy pod uwagę wszystko: przede wszystkim pogodę, ale też wydarzenia na świecie, w kraju i oczywiście w naszym życiu osobistym zawodowym, uczuciowym itd. Głównie chodzi o energetykę miesiąca w zależności jak Wam minęły kolejne dni :)


źródło zdjęcia:
http://t-time.pl/


1 komentarz:

  1. ..pamiętam jak moja MAMA zapisywała.
    Dziś ja zapisuję.
    Zrobiłam tabelkę,i zapisałam dzisiejsze wrażenia.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są mile widziane lecz proszę o podpisywanie ich chociażby imieniem. Miło mi będzie poznać czytelników. Komentarze anonimowe o charakterze spamu będą usuwane. :)