czwartek, 3 grudnia 2015

Droga do celu

W życiu stajemy przed różnymi wyzwaniami, trudnymi sytuacjami czy dylematami, z którymi nie umiemy sobie pradzić. Jest nam smutno i ciężko na sercu, gdyż nie wiemy jak dana sprawa się zakończy. Poniższy układ ułożyłam, by można było zajrzeć nieco za zasłonę przyszłości i dowiedzieć się, czy nasze działania przyniosą jakieś korzyści albo w jaki spośób dana sytuacja się rozwiąże. 


Karta 1: Ja teraz czyli moje samopoczucie, świadomość sytuacji, charakter
Karta 2: Do tej pory czyli wpływy z przeszłości
Karta 3: Sytuacja teraz
Karta 4: Moje myśli, podejście do sprawy
Karta 5: Możliwości rozwiązania sytuacji lub otwierające się przede mną
Karta 6: Najbliższa pryszlość (do 3 miesięcy)
Karta 7: Dalsza przyszłość
Karta 8: Rada. wskazówka od kart
Karta 9, 10 i 11: Wynik, efekt działania, rozwiązanie sytuacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są mile widziane lecz proszę o podpisywanie ich chociażby imieniem. Miło mi będzie poznać czytelników. Komentarze anonimowe o charakterze spamu będą usuwane. :)