poniedziałek, 10 marca 2014

Boski Tarot

Karty "Boski Tarot" to jedna z ładniejszych talii na naszym rynku. Otrzymałam go w prezencie, więc uznałam, że jest dla mnie przeznaczony.

„Dziedzictwo Świętego Tarota” to bardzo osobiste wizerunki obrazów z zachowaniem tradycyjnych symboli stworzonych przez Ridera Waite'a. Niektóre z nich mogą zaskoczyć swoją grafiką, np. karty Rycerzy, którzy przedstawieni są w nowatorski, śmiały sposób ale nie tracą nic ze swojego znaczenia, a nawet są bardziej czytelne. 

Historię powstawania tej niezwykłej talii poznać można w dołączonej książce, która wprowadza nas w tematykę Boskiego Tarota.  Recenzję tych pięknych kart zamieściłam już jakiś czas temu na blogu Oaza Recenzji. Zapraszam do przeczytania.

Oaza Recenzji: 15.Boski Tarot: Boski Tarot Dziedzictwo Zaginionej Cywilizacji Ciro Marchetti Ciro Marchetti jest utalentowanym i znanym artystą grafikiem...

                   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są mile widziane lecz proszę o podpisywanie ich chociażby imieniem. Miło mi będzie poznać czytelników. Komentarze anonimowe o charakterze spamu będą usuwane. :)