środa, 22 kwietnia 2015

Rozmowa z talią

Wybierając talię dla swoich potrzeb lub do wrózb dla innych kierujemy się jej estetyką, symboliką, kolorami, urodą postaci lub też ogólnym wrażeniem. Jednak dopiero w momencie, gdy trzymamy upragnione karty w ręku możemy poczuć ich energetykę i zobaczyć czy dokonaliśmy dobrego wyboru. Czasami zdarza się, że mija pierwsze wrażenie i okazuje się, że to nie jest to czego oczekiwaliśmy. Każdy kto zajmuje siękartami ma swoje utarte i wypracowane zwyczaje. Jednym z nich jest tzw. "Rozmowa z Talią". Ja nazywam to rozmową na "Dzień Dobry." dzięki poniższemu rozkładowi otrzymujemy wskazówki do pracy z wybraną talią i możemy odpowiednio dostosować ją tak, by współpraca wypadła jak najlepiej.



Karta 1: Opisz siebie
Karta 2: Jaki jest najlepszy sposób pracy z tobą?
Karta 3: Jak opisałbyś moja osobę dziś?
Karta 4: Czego oczekujesz w zamian?
Karta 5: Jak możesz pomóc mi słuzyć?
Karta 6: Czy jest coś co chciałbyś mi powiedzieć?
Karta 7: Jakie dary przynosisz dla mnie?
Karta 8: Jak będzie układała się nasza współpraca?



   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są mile widziane lecz proszę o podpisywanie ich chociażby imieniem. Miło mi będzie poznać czytelników. Komentarze anonimowe o charakterze spamu będą usuwane. :)